Aυτές είναι οι τέλειες αναλογίες για το αντρικό σώμα…

Παρατήρησε τους τύπους που κυκλοφορούν γύρω σου στο γυμναστήριο. Κάποιοι είναι εξωφρενικά πρησμένοι από τις υπερωρίες στα σίδερα ή και τα πολλά αναβολικά -ποιος ξέρει;-, με τις αναλογίες τους να παραπέμπουν σε αυτό που λαϊκά, ονομάζουμε «ντουλάπες».

Μερικοί, μοιάζουν με καθαρόαιμα αθλητικά άτια: ψηλοί, με στιβαρούς ώμους και ανοιχτό στέρνο. Τα πόδια τους, πάντως, θα έλεγες πως δείχνουν ξεκομμένα από το υπόλοιπο σώμα -σαν καλαμάκια.

Άλλοι, οι πιο βραχύσωμοι, έχεις την εντύπωση ότι θα μπορούσαν άνετα να κάνουν καριέρα στην ελληνορωμαϊκή πάλη –συμπαγής μυϊκή μάζα, λιγότερο γραμμωμένοι, μπετόν αρμέ μέση και κοντά πόδια, δυνατοί σαν αγριογούρουνα. Αλλά, πώς θα δείχνουν μέσα ένα βραδινό κοστούμι;

Λοιπόν, ψάχνουμε να βρούμε το ιδανικό σώμα.
Και κατά πόσον εσύ το έχεις -ή πώς μπορείς να το αποκτήσεις.

Από επιστημονική άποψη οι τύποι του ανδρικού σώματος είναι 3 πάμε να τους δούμε:

Εκτόμορφος

Οι εκτόμορφοι είναι γενικά άτομα λεπτά και κοκαλιάρικα με δυσκολία στο να προσθέσουν βάρος, είτε πρόκειται για λίπος είτε για μύες. Είναι οι γνωστοί «hard-gainers». Μερικά διακριτικά χαρακτηριστικά των εκτόμορφων περιλαμβάνουν: αδύνατους και στενούς ώμους, μικρές αρθρώσεις, μικρούς μύες, γρήγορο μεταβολισμό, μακρύτερα άκρα (το οποίο υπερτονίζει τη μικρότερη μυϊκή μάζα), δυσκολία στην μυϊκή οικοδόμηση και/ή αύξηση λίπους. Μερικά διάσημα άτομα με αυτό το είδος σωματότυπου είναι ο Brad Pitt και ο Ryan Reynolds (δύο παραδείγματα αδύνατων εκτόμορφων που κατάφεραν να αυξήσουν τη μυϊκή τους μάζα).

Μεσόμορφος

Οι μεσόμορφοι είναι οι τυχεροί και οι φυσικά προικισμένοι. Έχουν μια αθλητική κατασκευή και είναι εύκολο γι αυτούς να προσθέσουν μυϊκή μάζα διατηρώντας παράλληλα τα επίπεδα σωματικού λίπους χαμηλά. Ιδιαίτερα χαρακτηριστικά των μεσόμορφων περιλαμβάνουν: αθλητικό κορμό (δηλ. μικρή μέση με πλατιούς ώμους), αξιοπρεπή μυϊκή μάζα, εύκολη μυϊκή οικοδόμηση, μέτριο μεταβολισμό, και μπορούν να προσθέσουν σωματικό λίπος (πιο εύκολα από ότι οι εκτόμορφοι αλλά όχι τόσο εύκολα όσο οι ενδόμορφοι). Μερικοί διάσημοι με αυτό το είδος σωματότυπου είναι ο Sylvester Stalllone και ο αγαπημένος bodybuilder Arnold.

Ενδόμορφος

Οι ενδόμορφοι βρίσκονται στο άλλο άκρο, σε σύγκριση με τους εκτόμορφους. Οι ενδόμορφοι έχουν κάποιο σωματικό λίπος, αλλά ταυτόχρονα έχουν και κάποια μυϊκή μάζα. Είναι ευκολότερο γι αυτούς να προσθέσουν μυϊκή μάζα, αλλά δυστυχώς προσθέτουν επίσης σωματικό λίπος το ίδιο εύκολα. Μερικά χαρακτηριστικά των ενδόμορφων είναι: μικρή μυϊκή μάζα, κάποιο σωματικό λίπος, αργός μεταβολισμός, μπορεί η σωματική τους διάπλαση να έχει «σχήμα αχλαδιού», πλατιούς γοφούς και ώμους, δυσκολία στην απώλεια βάρους, δυνατό κάτω μέρος του σώματος/γοφοί, μπορεί να είναι στιβαροί, είναι σε θέση να βάλουν μυϊκή μάζα σχετικά εύκολα, αλλά και σωματικό λίπος. Μερικοί διάσημοι με αυτό το είδος σωματότυπου είναι ο Russel Crowe και ο Jack Black.

fit-type

Άλλες επιστημονικές έρευνες έδειξαν ότι:

Το τέλειο αρσενικό σχήμα σώματος είναι ένα τραπεζοειδές
Δηλαδή, το άνω μέρος του σώματος πρέπει να έχει μεγαλύτερες διαστάσεις από το κάτω μέρος.
Ειδικότερα:

 Στήθος
Το ευρύ, προτεταμένο ανδρικό στέρνο συμβολίζει υπεροχή, δύναμη και σεβασμό. Η ανάπτυξη των θωρακικών μυών με τις κατάλληλες ασκήσεις στήθους μπορεί να τονίσει αυτό το χαρακτηριστικό, ακόμη και σε άνδρες οι οποίοι δεν είναι προικισμένοι σκελετικά. Οι ερευνητές του πανεπιστημίου του Χρόνινγκεν στην Ολλανδία αναφέρουν:
– Το στήθος σου θα πρέπει να είναι ακριβώς το διπλάσιο της περιφέρειας ενός από τους δυο μηρούς σου. Και κάθε ένας από τους μηρούς σου θα πρέπει να είναι 1,75 φορές μεγαλύτερος από το αντίστοιχο γόνατο.

 Ώμοι
Πάνω από δώδεκα μυς συνθέτουν το μέγεθος των ώμων σου (ανάμεσά τους οι δελτοειδείς και οι τρικέφαλοι). Σύμφωνα με τα αποτελέσματα της ίδιας μελέτης, οι Ολλανδοί επιστήμονες από το Χρόνινγκεν αναφέρουν:
– Οι άνδρες με αναλογία μέσης προς ώμο 60%, φαίνονται δύο φορές ελκυστικότεροι στις γυναίκες, απ’ ό,τι οι άνδρες με αναλογίες που είναι κάτω (40-50%) ή πάνω (70-80%) από αυτό το όριο.

 Μέση
Τις ιδανικές διαστάσεις ανδρικής μέσης, τις βρήκαν οι ειδικοί του πανεπιστημίου του Τέξας:
– Η περιφέρειας της μέσης σου οφείλει να είναι σχεδόν 85% της περιφέρειας που περικλείει τη λεκάνη και τους γοφούς.

 Γοφοί
Το λίπος εκεί πρέπει να θεωρείται άγνωστη λέξη. Όσο πιο μυώδεις και σφιχτοί είναι οι ανδρικοί γλουτοί, τόσο τα παντελόνια θα εφαρμόζουν τέλεια. Σύμφωνα με μελέτη της Πολυτεχνικής Σχολής του Χονγκ Κονγκ:
– Οι γυναίκες προτιμούν τους άνδρες με αναλογία μέσης-ισχίων της τάξεως του 90%.

Πόδια
– Το μήκος του μηρού (ξεκινάς μετρώντας από ισχίο μέχρι την επιγονατίδα) πρέπει να μην είναι πάνω από 55% του μήκους της κνήμης (από την επιγονατίδα έως τον αστράγαλο). Και η περιφέρεια του γαστροκνήμιου δεν πρέπει να ξεπερνά το 75% της περιφέρειας του συνόλου των μηριαίων μυών σου.

Το έχεις; όπως και να έχει πάντα με την γυμναστική μπορείς να βελτιωθείς.

More from Dope Gang

Η Stefanie Knight είναι η Miss June 2016 (εικόνες + vid)

Μπορεί να είναι μισή μόνο λατίνα, αλλά αυτό το μισό είναι που...
Read More

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *