Το Ύπατο Συμβούλιο των Ελλήνων Εθνικών (ΥΣΕΕ), ιδρύθηκε τον Ιούνιο του «1997» με σκοπό την ηθική και φυσική υποστήριξη, αλλά και παλινόρθωση της Εθνικής, Πολυθεϊστικής, Ελληνικής Παράδοσης, Θρησκείας και Καθημερινού Τρόπου στην Νεοελληνική κοινωνία.
Από τον Φεβρουάριο του «2017», η Ελληνική Εθνική Θρησκεία, έχει καταστεί γνωστή θρησκεία με την συγκεκριμένη ονομασία, κατά τα προβλεπόμενα από τον ν. 4301/2014 άρθρο 17, έπειτα από χορήγηση αδείας ιδρύσεως και λειτουργίας λατρευτικού χώρου από την αρμόδια κρατική αρχή (Γενική Γραμματεία Θρησκευμάτων του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων).
Η ίδρυσή του Υπάτου Συμβουλίου των Ελλήνων Εθνικών (ΥΣΕΕ), ήλθε μετά από μακρές επαφές, συζητήσεις και διαδικασίες, που ξεκίνησαν το «1993» μεταξύ παλαιότερων διάσπαρτων εν Ελλάδι ομάδων Εθνικών και κατέληξαν στην πρόσκαιρη σύγκλιση κατά την περίοδο «1995» – «1996» του «Ομοβουλίου των Ελλήνων Εθνικών» (δύο μήνες μετά από πανελλήνια συγκέντρωση στον νότιο Όλυμπο στις 9 Σεπτεμβρίου του «1995»).
Μαζί μας έχουμε τον υπεύθυνο του ΥΣΕΕ Κρήτης, Ηλία Τρουλλινό. Για να μάθουμε κάτι παραπάνω.
–Πραγματικά θα ήθελα να το ρωτήσω αυτό πριν από οτιδήποτε άλλο. Αφού είστε θρησκεία γιατί μιλάτε για φιλοσοφία;
Ως μη αποκαλυπτική θρησκεία που είμαστε δεν μας παραδόθηκαν εντολές από τους θεούς, σε πλάκες ή οπουδήποτε αλλού.
Η θεολογία μας πάντα έβγαινε μέσα από την φιλοσοφία μας. Λατρεύουμε αυτό το θεϊκό Όλον πάντα με την νόηση μας και ποτέ με την πίστη μας. Η πίστη πάει μαζί με θεϊκές εντολές και με το αν πιστεύεις ότι είναι θεϊκές και όχι κάποια ανθρώπινη απάτη. Ο οποιοσδήποτε που φιλοσοφώντας προσπαθεί να κατανοήσει αυτό το θεϊκό που είναι γύρω του τελεί λατρεία προς αυτό και ο οποιοσδήποτε που μέσω της λατρείας επιθυμεί την επαφή με το θείο, το τελεί φιλοσοφικά διότι κάνει την επαφή αυτή με την διάνοια του και όχι με την πίστη του. Τίποτα δεν είναι διαχωρισμένο στο έθνος των Ελλήνων. Ούτε η θρησκεία ούτε οτιδήποτε άλλο. Όλα είναι καλά δεμένα στον εθνικό μας κορμό και η παράδοση μας ρέει από το ένα στο άλλο.
Τίποτα στον Ελληνισμό δεν είναι μόνο του χωρίς να είναι και λίγο ή πολύ από όλα τα άλλα. Οι εθνικές θρησκείες γενικότερα δεν έχουν σχέση με αυτό που καταλαβαίνουμε ως θρησκεία σήμερα.
–Τι ακριβώς είναι το ΥΣΕΕ ΚΡΗΤΗΣ;
Το ΥΣΕΕ Κρήτης είναι ο κρητικός φορέας της Ελληνικής Εθνικής Θρησκείας. Παράρτημα του ΥΣΕΕ, του κεντρικού φορέα δηλαδή. Το τοπικό παράρτημα ονομάζεται και ΙΔΑΙΩΝ ΓΗ από τους Ιδαίους Δακτύλους αλλά επίσημα είμαστε το ΥΣΕΕ ΚΡΗΤΗΣ.
–Πότε ιδρύθηκε το ΥΣΕΕ ΚΡΗΤΗΣ; Τι πρεσβεύει;
Ιδρύθηκε 17 χρόνια(2014) μετά την επίσημη ίδρυση του κεντρικού φορέα(1997). Σκοπός του είναι η παλινόρθωση της πραγματικής, εθνικής, Ελληνικής παράδοσης, θρησκείας και του καθημερινού τρόπου ζωής στη σύγχρονη κοινωνία. Της ταυτότητας. Η παλινόρθωση που ανέφερα δεν σημαίνει την οποιαδήποτε φωτογραφική επαναφορά ενός παρελθόντος. Χωρίς ταυτότητα δεν μπορεί ένα έθνος να αγαπηθεί από τα μέλη του ώστε να λειτουργήσουν ανθρώπινα όλες οι πλευρές τις
κοινωνίας του. Δεν μπορεί να λειτουργήσει η φιλότητα μεταξύ των μελών του.
–Είστε με λίγα λόγια δωδεκαθεϊστές;
Όχι. Υπάρχει λόγος που προωθείται αυτό διότι κάποιος θέλει να
ακουγόμαστε ως έτσι. Ο εδώ μονοθεϊσμός προσπαθεί τους
τελευταίους αιώνες να πείσει τους νεοέλληνες, την ύπαρξη μιας θρησκείας τους τελευταίους αιώνες διότι
τους πρώτους αιώνες της Χριστιανικής επικράτησης το όνομα Ελλην θεωρούνταν σατανικό και απαγορευόταν η χρήση του.
Σήμερα λοιπόν δεν θέλει σε καμία περίπτωση να ακούγεται το Ελληνική Εθνική Θρησκεία ή το Ελληνες εθνικοί.
–Ο σκοπός σας είναι να επαναφέρετε την αρχαιότητα στο σήμερα;
Δεν είμαστε αρχαιολάτρες, ούτε εθνικιστές, ούτε οτιδήποτε άλλο που νομίζουν ότι είμαστε οι αποδέκτες της παραπληροφόρησης που προωθεί ο Βυζαντινισμός της Ορθοδοξίας που ελέγχει έμμεσα και πολλές φορές άμεσα ειδικά την παιδεία μας. Δεν κυκλοφορούμε με χλαμύδες, ούτε με σανδάλια, ούτε πίνουμε μέλανα ζωμό για
πρωινό. Είμαστε η συνέχεια μια πολιτισμικής οντότητας που ποτέ δεν έπαψε να ζει και να ανασαίνει κρυφά ή φανερά. Ζούμε στο σήμερα.
–Ποια είναι η θέση σας απέναντι στον προσηλυτισμό;
Χαίρομαι πραγματικά για αυτή την ερώτηση. Είμαστε μια καθαρά εθνική θρησκεία, που αφορά ένα συγκεκριμένο έθνος. Δεν έχουμε την παραμικρή διάθεση να παρασύρουμε κάποιον προς το έθνος μας. Ο Ελληνισμός πάντα προσέλκυε κόσμο από την λαμπρότητα του, δεν ήταν όμως σκοπός του η προσέλκυση. Σαφώς όμως και δεχόμαστε αυτόν που θα αρνηθεί τα του δικού του έθνους ή της μονοθεϊστικής του θρησκείας αλλά δεν είναι αυτός ο σκοπός μας.
–Είστε αναγνωρισμένοι από την Πολιτεία ως θρησκεία;
Ναι. Από το 2017. Είναι αναγνωρισμένη ως υπαρκτή γνωστή θρησκεία στη χώρα μας και αυτό εκτός από την αναγνώριση ότι
υπάρχουμε σε αυτόν εδώ τον τόπο σημαίνει και ότι από το 2017 έχουμε την δυνατότητα να τελούμε γαμους και ονοματοδοσίες με πλήρη νομική ισχύ και επίσης το δικαίωμα να δηλώνουμε Ελληνική Εθνική Θρησκεία στα ληξιαρχεία της χώρας. Η θρησκεία που δημιουργήθηκε μαζί με το έθνος του Ελληνα και χαρακτηρίζει τον Ελληνα είναι νόμιμη ξανά μετά από περίπου 17 αιώνες που την έθεσαν εκτός νόμου οι υποτιθέμενοι Ελληνες αυτοκράτορες του Ορθόδοξου Βυζαντίου.
17 ολόκληρους αιώνες με ένα μικρό διάλειμμα όσο ήταν αυτοκράτορας ο Μέγας Ιουλιανός. Αυτόν τον Μέγα που με μίσος
χαρακτηρίζουν ως παραβάτη διότι τόλμησε να αφήσει τα Χριστιανικά και να γυρίσει στα Ελληνικά την ρωμαϊκή αυτοκρατορία.
–Πού τελούνται οι Ιεροπραξίες σας;
Δυστυχώς εδώ στην Κρήτη, αν και πληρούμε τις προϋποθέσεις ως προς τον αριθμό των μελών, δεν έχουμε προβεί σε αίτημα για απόκτηση άδειας ευκτήριου οίκου, διότι δεν έχουμε ακόμα την οικονομική δυνατότητα να έχουμε έναν χώρο που να πληρεί τις προϋποθέσεις λειτουργίας που ζητά ο νόμος αλλά είναι και αυτό στο πρόγραμμα. Οι ιεροπραξίες μας γίνονται σε όμορφα εξωτερικά μέρη, όχι δικά μας, δημόσια. Όπως έξω από αρχαιολογικούς χώρους, όμορφες κορυφές της Κρήτης και άλλα. Από τις 50 Ιεροπραξίες που έχουμε πραγματοποιήσει οι 5 ήταν σε αίθουσες ξενοδοχείων του Ηρακλείου, του Ρεθύμνου και 3 σε οικίες Ελλήνων εθνικών.
–Είστε «ειδωλολάτρες»;
Νομίζω ότι γενικά είναι άτοπο να λέμε ότι ο Ελληνας το πρωί δημιουργούσε την Ιατρική, τους αθλητικούς αγώνες, το θέατρο, την φιλοσοφία, την δημοκρατία, τις επιστήμες, τις τέχνες, τις Αρετές και το βράδυ λάτρευε ένα μάρμαρο με μορφή ανθρώπου. Ειδωλολάτρες δεν είμαστε. Χρησιμοποιούμε όμως αγάλματα, είδωλα, απεικονίσεις θεών διότι χωρίς την ορατή μορφή δεν μπορεί ο άνθρωπος να κατανοήσει τίποτα.
–Μπορεί κάποιος που δεν ανήκει στο ΥΣΕΕ να παρακολουθήσει μια Ιεροπραξία;
Όποιος το επιθυμεί μπορεί να παρακολουθήσει μια ιεροπραξία μας. Η μοναδική προϋπόθεση είναι να την σεβαστεί. Δεν έχει να μας δώσει εξήγηση για το οτιδήποτε.
–Προσφέρετε θυσίες και αν ναι, τι είδους;
Δεν νοείται λατρευτική πράξη δίχως προσφορά, δηλαδή θυσία. Σπόρους, φρούτα, λουλούδια, μέλι, και άλλα. Οι Έλληνες ως φίλοι με τους θεούς μοιράζονται το ιερό γεύμα. Σήμερα, όπως και στην αρχαιότητα, όλες οι προσφορές μοιράζονται στους συμμετέχοντας και στους θεούς προσφέρονται μικρά τμήματα αυτών.
–Τι σημαίνει για εσάς η <<μετά θάνατο ζωή>>;
Ακριβώς αυτό που σημαίνει και η <<πριν την γέννηση ζωή>>. Η ψυχή μας είναι πραγματικά αθάνατη και όχι κάτι που θα γίνει
αθάνατο σε κάποια κόλαση ή παράδεισο. Υπήρχε πριν και θα υπάρχει και μετά. Για εμάς η ψυχή είναι αθάνατη, συμπαντική και δεν υπάρχει περί αυτής καμιά απολύτως εκκρεμότητα για το εάν ή όχι θα …σωθεί.
–Εκτός από την Κρήτη που αλλού υπάρχουν παραρτήματα του Υπατου συμβουλίου των Ελλήνων εθνικών;
Οργανωμένοι φορείς εκτός από την Αθήνα υπάρχουν στη Νέα Υόρκη Αμερικής, στην Κύπρο, στη Ρόδο, στη Θεσσαλονίκη, στην
Αίγινα και Σέρρες. Πυρήνες όμως που βρίσκονται σε προσπάθεια οργάνωσης βρίσκονται σε όλους τους νομούς της χώρας αλλά και στο εξωτερικό.
–Τι είναι τελικά το έθνος και γιατί ορίζεται, όπως λέτε, από την θρησκεία του;
Από την συγκεκριμένη, δική του προσπάθεια να ερμηνεύσει, αυτό το θεϊκό αθάνατο ΕΙΝΑΙ. Μέσω της φιλοσοφίας, της λατρείας, της τέχνης, της επιστήμης, της μυθολογίας, της θεολογίας. Τα πάντα στον ελληνισμό, ότι και αν ήταν αυτά, προσπαθούσαν να εξηγήσουν το θείο. Τα πάντα ήταν και είναι θρησκεία στο έθνος μας. Μας μπερδεύει αυτό σήμερα διότι έχουμε άλλη αντίληψη για την θρησκεία. Διαμάχες υπήρξαν στο έθνος μας για το ποια πλευρά που ερευνούσε τους θεούς, το Σύμπαν, ήταν πιο <<σωστή>> από τις άλλες. Πολλές φορές, παράδειγμα, οι φιλόσοφοι τα έβαζαν με τους ποιητές διότι περιέγραφαν τους θεούς μυθολογικά, ως πρόσωπα με ανθρώπινες αδυναμίες. Όπως στην κοσμοαντίληψης μας για το Σύμπαν, έτσι και στο έθνος μας, τα πάντα <<συγκρούονται>>, αλλάζουν αλλά δεν γίνονται κάτι άλλο.
Όσο και αν δεν φαίνονται, αξίες των Ελλήνων ακόμα υπάρχουν και είναι διάσπαρτες παντού. Τελειώνοντας και αν δεν έχετε άλλες ερωτήσεις θα ήθελα να πω ότι η τρίτη φανερή προσπάθεια, η πιο ουσιώδης Ελληνική αναγέννηση συμβαίνει ήδη εδώ και 3-4 δεκαετίες. Θα είναι πιο συγκεκριμένη, πιο ξεκάθαρη, πιο γνήσια από την δεύτερη. Δεν θα είναι στο περίπου, θα είναι ακριβώς Ελληνική. Το σημερινό έθνος μας μπορεί να λέγεται ακόμα Ελληνικό μόνο και μόνο επειδή υπάρχουν αυτοί οι λίγοι, είναι πολλοί, που φανερά ή κρυφά ακολουθούν τα του έθνους τους, την εθνικής τους θρησκεία. Ευχαριστώ πολύ!