Την δυναμική της ανάπτυξη συνεχίζει η CFMOTO, παρουσιάζοντας στην EICMA μια πολύ όμορφη μοτοσυκλέτα, με την ονομασία CL-X, η οποία και σηματοδοτεί ουσιαστικά, την είσοδο της εταιρείας στην νεορετρό κατηγορία.
Πρόκειται για μία vintage μοτοσυκλέτα για τους λάτρεις του κλασσικού, μία μοτοσυκλέτα για εκείνους που λατρεύουν το retro.
Σχεδιασμένη στην Ιταλία, η CL-X είναι επί της ουσίας ένα naked δίτροχο, το οποίο θα προσφέρεται σε τρεις παραλλαγές: CL-X Sport, CL-X Adventure και CL-X Heritage.
Oκινητήρας είναι κοινός, ένα νέος δικύλινδρος σε σειρά, με χωρητικότητα 692 κ.εκ. ο οποίος αποδίδει 75 ίππους και 6,7 kg-mροπής. Οι διαφορές μεταξύ των εκδόσεων εντοπίζονται στο stylingκαι σε κάποια επί μέρους στοιχεία που αλλάζουν, ώστε να προκύψουν επί της ουσίας caferacer (sport), scrambler (adventure) και roadster (heritage) υλοποιήσεις.
Οι αναρτήσεις και στις τρεις περιπτώσεις αποτελούνται από ρυθμιζόμενο USD πιρούνι και από μονό αμορτισέρ, ενώ στα φρένα, έχουν τοποθετηθεί μονός δίκος 320 χλστ. μπροστά με ακτινική δαγκάνα και μονός δίσκος 260 χλστ. πίσω. Διαφορά υπάρχει στην διάμετρο του μπροστινού τρχού, που για τα Adventure και Heritage είναι στις 18 ίντσες, ενώ για το Sport, στις 17, ενώ το Αdventure είναι το μόνο που φέρει ακτινωτούς τροχούς.
Σε επίπεδο εξοπλισμού, έχουμε ABS φυσικά, ride-by-wire γκάζι, συμπλέκτη ολίσθησης και cruise control. To βάρος ανακοινώνεται στα 183 κιλά και το ύψος της σέλα στα 800 χλστ. αν και προφανώς θα υπάρχουν διαφοροποιήσεις πάνω σε αυτό, αναλόγως της έκδοσης.