Six-Pack Πως θα φανούν επιτέλους οι κοιλιακοί σου

Με τον ερχομό του καλοκαιριού, ο στόχος πολλών είναι να επιδείξουν το τέλειο six pack στην παραλία.

Ωστόσο, η επίτευξη αυτού του στόχου μπορεί να είναι πιο περίπλοκη από ό,τι φαίνεται. Δεν πρόκειται μόνο για την εκτέλεση έντονων ασκήσεων, αλλά και για την προσοχή σε καθοριστικούς παράγοντες όπως η διατροφή, το επίπεδο στρες και η απώλεια μυικής μάζας. Οι ειδικοί μας προσφέρουν τα κλειδιά για να πετύχουμε μια ατσάλινη κοιλιά, εξηγώντας τη σημασία του ποσοστού σωματικού λίπους και πώς να το διαχειριστούμε. Δεν υπάρχει ακριβές ποσοστό λίπους που να εγγυάται ότιοι κοιλιακοί σου θα είναι ορατοί, καθώς εξαρτάται από το πώς κατανέμεται το λίπος στο σώμα. Υπάρχουν άντρες που με 15% λίπος, έχουν έντονο κοιλιακό και άλλοι, ωστόσο, με το ίδιο ποσοστό, δεν τον έχουν. Ωστόσο, γενικά με 10% σωματικό λίπος είναι πολύ πιθανό οι κοιλιακοί να είναι ορατοί.

Tέλειο six-pack στην παραλία τελευταία στιγμή

 Για να μειώσεις το ποσοστό του λίπους, είναι απαραίτητο να τρως λιγότερες θερμίδες από όσες καις, αλλά η μείωση αυτή πρέπει να είναι προοδευτική. Η υπερβολική μείωση των θερμίδων μπορεί να οδηγήσει σε απώλεια μυϊκής μάζας, καθιστώντας δύσκολη την επίτευξη six-pack. Σύμφωνα με τους ειδικούς, καλό είναι να καταναλώνεις 200-300 λιγότερες θερμίδες από αυτές που καις και να διατηρείς υψηλή πρόσληψη πρωτεϊνών, περίπου δύο γραμμάρια ανά κιλό σωματικού βάρους. Είναι ζωτικής σημασίας η μείωση των υδατανθράκων και των λιπών, αλλά φρόντισε να καταναλώνεις επαρκή λίπη, καθώς είναι απαραίτητα για την καλή λειτουργία ορισμένων ορμονών, όπως η τεστοστερόνη.

Για να αναδείξεις μια ατσάλινη κοιλιά, είναι απαραίτητη η προοδευτική μείωση των θερμίδων, η οποία μπορεί να επιτευχθεί με τη μείωση της θερμιδικής πρόσληψης ή την αύξηση της θερμιδικής κατανάλωσης μέσω της άσκησης. Στην αρχή, δεν χρειάζεται να κάνεις μεγάλες αλλαγές στη συνήθη προπόνησή σου. Μπορούν να εισαχθούν μικρές τροποποιήσεις, όπως κάποια αερόβια προπόνηση ή προπόνηση υψηλής έντασης και αύξηση της έντασης της προπόνησης δύναμης για τη διατήρηση της μυικής μάζας.

Η κορτιζόλη, γνωστή ως ορμόνη του στρες, παίζει σημαντικό ρόλο στη συσσώρευση λίπους στην περιοχή της κοιλιάς. Τα άτομα που βιώνουν υψηλά επίπεδα στρες τείνουν να διατηρούν περισσότερο λίπος σε αυτή την περιοχή. Για να το καταπολεμήσεις αυτό, καλό είναι να μειώσεις το στρες μέσω δραστηριοτήτων όπως η γιόγκα ή να κοιμάσαι τουλάχιστον οκτώ ώρες και να μειώσεις την κατανάλωση καφεΐνης. 

About Author /

Addicted to kick boxing - philology

Leave a Comment

Your email address will not be published.

Start typing and press Enter to search