Victoria’s Secret, Ant-Man και Facebook κατακτούν το ψηφιακό εμπόριο

Η Victoria’s Secret, το Ant-Man και το Facebook φαίνεται να κατακτούν ολοένα και περισσότερο τους διαδικτυακούς χρήστες, σύμφωνα με τα στατιστικά στοιχεία της προηγούμενης εβδομάδας.

Όπως αναφέρεται στο περιοδικό adweek, οι παραπάνω εταιρείες είναι μεταξύ των δέκα που συγκεντρώνουν το μεγαλύτερο ενδιαφέρον στον εμπορικό ψηφιακό χώρο.

Συγκεκριμένα, ανά περίπου 100 χιλιάδες αυξήθηκαν, κατά μέσο όρο την ημέρα, οι φόλουερς της Victoria’s Secret την περασμένη εβδομάδα, στο Instagram. Έτσι από 8,8 εκατομμύρια φόλουερς που είχε, αυτοί ανήλθαν στο τέλος της προηγούμενης εβδομάδας στα 9,3 εκατομμύρια. Αιτία της ραγδαίας αύξησης ήταν οι 15 φωτογραφίες που ανέβασε στην ιστοσελίδα της η γνωστή εταιρεία εσωρούχων με τους «Αγγέλους της» να λανσάρουν τη νέα της σειρά.

Η Victoria’s Secret έχει υπερδιπλασιάσει τα άτομα που ακολουθούν τη σελίδα της στο συγκεκριμένο μέσο κοινωνικής δικτύωσης, σε λιγότερο από έναν χρόνο, καθώς πέρσι τον Απρίλιο οι φόλουερς της ήταν 4,2 εκατομμύρια.

More from Jenny

Ο Χωρισμός της χρονιάς

Το απίστευτο τρολ διαζύγιο που έγινε viral, του διάσημου βατράχου με την...
Read More

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *